nAn0pik0kAmiL0.bl0gsp0t.c0m


widgeo.net

Saturday, July 23, 2011

aLam pKeRjAaN

Ehem2..Assalamualaikum dan slamat petang..Arini mendung jew..Tambah pulak ngn hujan, law tdow ni mawunya xbangun2..hehe..Aku da lama x update bel0g nih..Ermm biaser la kan, da mula berkerjaya..0whh no2 aku bukan kerja g tp n0w ngah praktikal..Kilang yang aku praktikal2 kilang Flextronic, Perai..Seminggu nih aku g kjer asyik tgk operator wat kjer jew..Naek b0hsan dibuatnya..Nak tolong tapi b0s xbagi lak..Da 0wg x bagi kjer, aper lagi kjer meronda la bagai big b0ss kt kilang 2..huhu..

Then, b0s panggil meeting..Cuak giler masa kena panggil ngan b0s..Ngatkan sal aper laa,tengok2 dyer soh aku n da geng mas0k kjer shif..Aku 0k jer sebabnya gaji p0wn naek..Hehe leyhla nak s0ping2 time2 raya nanti..lallala manyak syiokk 0whh..

Papew p0wn best sangat dapat kjer kt situ..Kepada geng2 Flex yang laen..jangan malas2 kjer k..Selamat beramal =)

THANKS KERANA MEMBACA..LURVE U OLLS

No comments:

Post a Comment

nAn0piK0kAmiL0Lip0pc0rN