nAn0pik0kAmiL0.bl0gsp0t.c0m


widgeo.net

Saturday, July 16, 2011

aJaL di tAngAn TuhAn....

Assalamuaikum dan camat malam semua-semua yer..Amacam korang hari nie??? Smoga korang sihat walafiat hendaknya..Ermm kt sini aku nak luahkan rasa sedih aku dan peristiwa nie aku xkan lupa sampai aku mati...Tanggal 14 Julai 2005 (Jumaat), tepat detik 6.30 petang, abang kedua aku, Muhammad Fammi telah kembali kerahmatullah. Dia meninggal di hospital Gleneagal, Pulau Pinang.Sebab kematiannya adalah terkena santau..Ermm ajal dan maut di tangan Tuhan. Kita mampu merancang tapi Tuhan yang menentukan..Tol x?? Pape pown aku sekeluarga redha dengan pemergiannya.. Pada 14 Julai 2011 yang lalu, genaplah 6 tahun arwah abang aku pergi mengadap Illahi..Hanya doa yang mampu aku kirimkan buatmu abang..

Hari ni (16 Julai 2011), lebih kurang jam 12.00 tengah hari, 1 lagi peristiwa yang berlaku.Sedara aku telahpun disahkan meninggal dunia. Dia eksiden.Yang aku geram2, bukan dyer yang salah. Masa tu kereta dyer tengah berhenti kat traffic light, tiba2 adew lori pasir yang dikatakan hilang kawalan akibat tayar pecah terus menghempap kereta dyer..Yang paling sedih2, dyer tengah sarat mengandung, awal bulan nie da due date, tapi apakan daya..Tuhan lebih sayangkan arwah..

Semoga kalian tenang di sana dan dicucuri rahmat..Hanya doa dapat aku kirimkan..Kalian sentiasa dalam ingatan aku..Al Fatihah buat kalian..miss u so muchh..

THANKS KERANA MEMBACA..LURVE U OLLS

No comments:

Post a Comment

nAn0piK0kAmiL0Lip0pc0rN