nAn0pik0kAmiL0.bl0gsp0t.c0m


widgeo.net

Sunday, October 2, 2011

mEraYau-rAyaU d pEnEnG~~


Assalamualaikum dan selamat pagi semua..Aceceh cam nak baca berita la plak..hehe..Actually ari ni aku xg kjer..Sebabnya ujan..Adoii bosan la plak dok kat umah ni c0wang-c0wang..So aku p0wn dengan bangganya mengadap depan lappy sambil layan lagu cinta muka buku..Cunn seyhh..Xkan nak layan lagu jer kan, so aku pown buka la bel0g yang ntah baper lama da aku xbuka..Sesekali2 asa windu plak nk pot pet kat cini..

Motif utama aku nak citer kt korang yang last week(30/11/2011), aku ngan member aku g ronda-ronda kt peneng..Alkisahnya bkan kit0wang yang nk g p0wn.

Tapi adew s0wang mamat Filipina nih ajak kit0wang g jalan-jalan peneng..S0 apew g merempit la kit0wang ngn m0t0r masing-masing.
Mula-mula kami g Bukit Bendera..Walaupun ari mendung, kami tetap g naek gak..Waa sgt besh 0uwhh..Tapi yang ciannya kt mamat Filipina a.k.a. Ray nih, dyer kena bay
ar RM30 sebab dyer owang luar..Aduiyaii ciannya kt ko Ray..Tapi disebabkan dyer bersemangat nak naek gak Bukit Bendera2, dyer sanggup bayar berapa pown.

Lepas 2 kami g Batu Feringghi lak..Sebelum2 kami g makan nasi kandar..Almaklum la si Ray nak makan nasi kandar..Yang ciannya dyer makan nasi kandar sampai berpeluh-peluh..Hahaha..Lawak toi..Naek merah muka dyer..Ni la serba sikit koleksi aku..Huhu..G lepak-lepak jap then terus lek..K la sebenernya aku da xlarat nak citer da..T laen kali law aku da story, aku akan menyemakkan bel0g aku ni yer..Selamat mencuci mata yer =)








THANKS KERANA MEMBACA..LURVE U OLLS

No comments:

Post a Comment

nAn0piK0kAmiL0Lip0pc0rN