nAn0pik0kAmiL0.bl0gsp0t.c0m


widgeo.net

Monday, April 25, 2011

PETANG YANG MENDUNG

Assalamualaikum semua. Hari nie cuaca ok jew tp agak mendung2 la juga. Pape p0wn aku xpenah merungut dengan kejadian Allah S.W.T. Aku redha andai ptg nie ujan.Hehe.Ermm ase bosan la plak petang nih.So aku p0wn dengan rajinnya mengUPDATE la belog aku yang da besawang nih haa sambil2 dok main2 komen ngn dak2 kelas aku.Apew da punya kawan.Adew kew ajak aku maen kutuk2 owg.Haha.Ermm da alang2 aku terlajak dok pot pet, aku nk pomot la ckit website aku.Cowie la aku wat simple2 ajew..Namapun BBB..BBB???Apew2 BBB??BBB 2 BUDAK BARU BELAJAR laa..Kat cnie aku sertakan link website aku.Korang2 komen2 la yeww.Aku terima dengan ati yg terbuka segala kutukan dan kritikan anda2 semua.

THANKS KERANA MEMBACA..LURVE U OLLS

No comments:

Post a Comment

nAn0piK0kAmiL0Lip0pc0rN